Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Filmi, televizijske serije in uspešnice: študije primerov
ID
Kumše, Staša
(
Avtor
),
ID
Kovač, Miha
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,85 MB)
MD5: 9A620FBCF008420037D36750F39421E5
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu smo raziskovali, kakšen vpliv ima film oziroma televizijska serija, ki nastane po knjižni predlogi, na celostno blagovno znamko naslova. Raziskava temelji na dogajanju na slovenskem in svetovnem tržišču in prikazuje recipročne učinke blagovne znamke naslova na romaneskni in ekranizacijski izdelek v času predvajanja oziroma dostopnosti filma in/ali serije. Zanimalo nas je predvsem, ali se slovenskim založbam obrestuje investicija v prevodno literaturo tujih uspešnic in dostopnost tovrstne literature, po kateri sta bila posneta film ali serija na podlagi študije konkretnih primerov v zadnjih petih letih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
založništvo
,
ekranizacije
,
knjižne uspešnice
,
blagovne znamke
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-113546
Datum objave v RUL:
18.01.2020
Število ogledov:
1369
Število prenosov:
333
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUMŠE, Staša, 2020,
Filmi, televizijske serije in uspešnice: študije primerov
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=113546
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Movies, TV Series and Best Sellers : Case Studies
Izvleček:
In the master's thesis we explored the influence that movies and television series based on a bestselling book have on the holistic appearance of brands. The research was mostly based on the developments on the Slovenian book market and shows the reciprocal effects of branding for books as well as adaptation products. The most important question the thesis wanted answered was whether, in the publishing world, it pays off to invest in translation of bestselling literature to Slovene, when adaptations of it was made for the screen as well. The case studies were chosen based on examples of such literature in the last five years.
Ključne besede:
publishing
,
screen adaptation
,
bestsellers
,
branding
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj