izpis_h1_title_alt

Izdelava celostne grafične podobe namiznoteniškega kluba Arrigoni Izola
ID Čokelj, Urška (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,78 MB)
MD5: 248CF5D8B2000934B3FF365D9A17BDEC
.pdfPDF - Priloga, prenos (1,61 MB)
MD5: F08BABC2312CF5DDF72342DAB28E98C2

Izvleček
Namen diplomskega dela je bil raziskati in prikazati, kako se lotiti izdelave celostne grafične podobe športnega kluba NTK Arrigoni Izola. Z novo vizualno podobo smo želeli doseči večjo prepoznavnost kluba. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in eksperimentalni del ter rezultate. V teoretičnem delu so obravnavani pojem celostne grafične podobe, likovne prvine in grafični elementi. Teoretični del zajema tudi poglobljeno obravnavo grafičnih elementov celostne grafične podobe, predvsem tipografije in logotipov. Spoznali smo, na kakšen način delimo tipografijo in kakšne vrste logotipov poznamo. S pomočjo teh ugotovitev smo namiznoteniškemu klubu oblikovali dve vrsti logotipov in določili tipografijo. Sledila je izdelava celotne vizualne podobe, ki je videti bolj sveža, moderna in privlačna. V eksperimentalnem delu je prikazan postopek izdelave celostne grafične podobe športnega kluba NTK Arrigoni Izola, v rezultatih pa so končni izdelki z razlago. Oblikovan je na igriv in privlačen način. Namenjen je tako otrokom kot tudi odraslim. Celostna grafična podoba temelji na promocijskem materialu. Plakati so oblikovani z različnimi barvami in grafiko, ki predstavljajo namizni tenis. Tako lahko vsak ob pogledu na promocijski material s pomočjo grafičnih elementov ve, za kateri šport gre. Priročnik celostne grafične podobe NTK Arrigoni vsebuje tudi pravila uporabe posameznih elementov, tako da bo proces oblikovanja novih izdelkov preprostejši. Celotna vizualna podoba je bila izdelana s pomočjo programske opreme Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Sketch in Figma.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, namizni tenis, promocijski materiali
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-113231 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2019
Število ogledov:1683
Število prenosov:377
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of brand identity of table tennis club Arrigoni Izola
Izvleček:
The purpose of the diploma thesis was to research and demonstrate how to start designing a corporate identity for NTK Arrigoni Izola. With the new visual image, we wanted to make the club more recognizable. The thesis is divided into theoretical and experimental part and results. The theoretical part deals with the concept of corporate identity, visual elements and graphic elements. It also covers in-depth consideration of graphic elements of corporate identity, especially typography and logos. We learned how to divide typography and what types of logos we distinguish. Based on these findings, we have designed two types of logos for the Table Tennis Club and defined the typography. With the help of these elements, we created a new visual image for the club that looks fresher, modern and attractive. The experimental part shows the process of creating a corporate identity image of the sports club NTK Arrigoni Izola, and the final products with an explanation. The finished product is designed in a playful and attractive way. It is designed for children as well as adults. The corporate identity is built mostly for promotional materials. The posters are designed in different colors and graphics that represent table tennis. When looking at the promotional material, the viewer can identify what sport it is about. The NTK Arrigoni corporate identity guide also contains guidelines on how to use the different elements, making the process of designing new products easier. The entire visual image was created using Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Sketch and Figma.

Ključne besede:corporate identity, graphic design, logotipe, table tennis, promotional material

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj