izpis_h1_title_alt

Koncertna izkušnja kot primer izkustvenega marketinga
ID Špendal, Eva (Avtor), ID Golob Podnar, Urška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,04 MB)
MD5: 65B931D6AA22CB8B85B6DCA9FC318557

Izvleček
Izkustveni aspekt potrošnje je na pozornosti začel pridobivati v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, desetletje kasneje pa prvič začnemo govoriti tudi o izkustvenem marketingu. Bistvo izkustvenega marketinga je zavedanje, da se izkustvo oblikuje na vseh točkah dotika s potrošnikom in v vseh fazah potrošnje, ter je produkt soustvarjanja med potrošnikom in podjetjem, kar še posebej pride do izraza pri storitvenih podjetjih. Eno od takih podjetjih je tudi agencija Mimi Miran Inhof s. p., ki se ukvarja z organizacijo koncertih aranžmajev pod blagovno znamko Bfree koncerti. Še bolj kot kadarkoli prej, danes do izraza prihaja izkustvena vrednost potrošnje, medtem ko funkcionalna pomeni samo še standard v poplavi izdelkov in storitev. Ravno zato sta me v diplomskem delu zanimala izkustvo koncertnega aranžmaja oseb, ki koncerte obiskujejo z Bfree koncerti in morebitna uporaba izkustvenega marketinga v omenjeni agenciji. Za raziskovanje sem uporabila kvalitativno metodo, in sicer poglobljeni intervju z 10 stalnimi udeleženci koncertnih aranžmajev Bfree. Analiza intervjujev je pokazala, da je koncertni aranžma Bfree veliko več kot samo storitev, saj udeležencem predstavlja izkustvo v pravem pomenu besede, način poslovanja Bfree pa se prekriva z vsemi karakteristikami izkustvenega marketinga.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izkustveni marketing, porabniško izkustvo, koncertni aranžma, soustvarjanje izkustva.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109733 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36360797 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2019
Število ogledov:1110
Število prenosov:130
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Concert experience as an example of experiential marketing
Izvleček:
The experiential aspect of consumption began to gain attention in the 1980s, and a decade later we also begin to talk about experiential marketing. The essence of experiential marketing is the awareness that experience is formed at all points of contact with the consumer and at all stages of consumption. The crucial process of experiential marketing is co-creation between the consumer and the business, which is especially evident in the service sector. A good example is a sole trader Mimi Miran Inhof (s. p.), who deals with arranging concerts under the Bfree Concerts brand. More than ever, the experiential value of consumption is coming to the fore, while functional value is only a standard in the flood of products and services. That is why in my bachelor’s degree I was interested in the experience of the concert arrangement of persons attending concerts with Bfree Concerts and the possible use of experiential marketing in the mentioned organization. In my research, I used a qualitative method, an in-depth interview with 10 permanent participants of Bfree concert arrangements. Interview analysis revealed that Bfree's concert arrangement is much more than just a service as it also presents participants with real-world experience. It became obvious that Bfree's business style overlaps with all the features of experiential marketing.

Ključne besede:experiential marketing, consumer experience, concert arrangement, experience co-creation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj