izpis_h1_title_alt

Raba medijev med odraslimi osebami z motnjami v duševnem razvoju
ID Bizjak, Tjaša (Avtor), ID Luthar, Breda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,09 MB)
MD5: 89931B66C29E6988F8EF72AD25E917F1

Izvleček
Razvoj tehnologije je v zadnjih letih povzročil radikalno transformacijo na področju množičnih medijev. Še posebej prek družbenih medijev se njihova integracija v naše vsakdanje življenje vedno bolj povečuje, kar pomembno vpliva na oblikovanje naših družbenih in kulturnih praks. V tem kontekstu postaja vse bolj pomembno vprašanje digitalne in medijske pismenosti ter kritične uporabe medijev, še posebej pri bolj ranljivih skupinah ljudi, kot so odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju. Njihove medijske prakse so namreč slabo raziskane, a vendar jih je treba poznati in hkrati prepoznati, saj imajo te osebe slabše kognitivne sposobnosti in nižjo medijsko pismenost ter posledično tudi manj kritično distanco do medijskih vsebin. V magistrskem delu se zato ukvarjam z vprašanjem, kako se ti dejavniki odražajo v njihovi rabi medijskih vsebin in medijev kot materialnih objektov ter tudi, kako se njihova medijska potrošnja razlikuje glede na starost in spol ter stopnjo njihove duševne prizadetosti. S kvalitativno raziskovalno metodo – polstrukturiranimi intervjuji – sem raziskovala, kakšne so njihove medijske prakse oziroma kakšen je njihov odnos do medijev ter integracija medijev v potek njihovega vsakdana.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, medijitizacija, medijska potrošnja, razred, spol
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-107730 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36157277 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.05.2019
Število ogledov:1387
Število prenosov:359
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of media among adults with intellectual disabilities
Izvleček:
The development of technology has, in recent years, caused a radical transformation in the field of mass media. We are seeing a rise in the integration of technology into our everyday life, especially through social media, which significantly influences our social and cultural practices. In this context, the issue of digital and media literacy, as well as the critical use of media, especially for more vulnerable groups of people, such as adults with intellectual disabilities, is becoming critically important. Their media practices are as of yet poorly researched. However, they need to be known and recognized, as these people have lessened cognitive abilities and lower media literacy, and consequently a less critical distance to media content. In this master's thesis, I am interested in how these factors reflect in their use of media content and media as material objects, as well as how their media consumption varies according to age, gender and the level of their intellectual disability. With a qualitative research method of semi-structured interviews, I explored their media practices and their attitude to media, as well as the integration of media in their everyday life.

Ključne besede:adults with intellectual disabilities, mediatization, media consumption, class, gender

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj