izpis_h1_title_alt

Uporaba prehranske piramide in prehranskega krožnika skozi oči učencev
ID Trobec, Tina (Avtor), ID Hrast, Špela (Avtor), ID Lovšin Kozina, Francka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5647/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vizualizacija je pomemben element kakovostnega poučevanja prehranskih vsebin. Z raziskavo v katero je bilo vključenih 69 učencev, starih od 11 do 12 let, smo želeli ugotoviti, katero izmed vizualnih smernic zdravega prehranjevanja – prehransko piramido ali prehranski krožnik učenci pogosteje uporabijo za reševanje izbranih nalog. V namen raziskave je bil izdelan anketni vprašalnik. Rezultati raziskave kažejo na površno poznavanje proučevane prehranske vsebine. Razloge za to bi bilo mogoče iskati tudi v površnem branju prehranskih vizualizacijskih shem. Rezultati so pokazali tudi na nevarnost napačne razlage prehranskih priporočil, kar navaja pomislek o izpopolnitvi vizualizacijskih shem in terminološkemu poenotenju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prehranska piramida
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
Št. strani:752-760
PID:20.500.12556/RUL-106922 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12352585 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:1216
Število prenosov:240
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Usefulness and usefulness of the food pyramid and food plate through the pupils eyes
Izvleček:
Visualization is an important element of quality teaching of nutritional content. With a study involving 69 students aged from 11 to 12, we wanted to find out which of the visual guidelines of healthy eatihgfood pyramid or food plate were used more often by students to solve selected tasks. A survey questionnare was created for the purpose of research. The results of the research indicate superficial knowledge of the nutritional content studied. The reasons for this could also be sought in superficial reading of dietary visualization schemes. The results also showed the danger of incorrect interpretation of nutritional recommendations, and suggest on the need for reflection on the refinement of visualization schemes.

Ključne besede:food plate

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj