Podrobno

Uporaba dramskih tehnik kot dopolnitev mnogoterih inteligenc: primer učbenika Gente joven 1
ID Krajnc, Katja (Avtor), ID Šifrar Kalan, Marjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,96 MB)
MD5: ECAF910FD6C0BABCCE45CA658B911FD9

Izvleček
Pričujoča magistrska naloga raziskuje mnogotere inteligence v učbeniku Gente joven 1 in predlaga vključevanje dramskih tehnik. Analiza je pokazala, da inteligence v učbeniku niso zastopane enakovredno in da aktivnosti, s katerimi se dosegajo cilji enot, ne vključujejo vseh inteligenc. Z vključitvijo dramskih tehnik se doseže učenje z več inteligencami in sledi ciljem učbenika, učnemu načrtu in razvoju najstnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:španščina kot tuji jezik, mnogotere inteligence, dramske tehnike, učbenik Gente joven 1
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106085 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.01.2019
Število ogledov:1089
Število prenosov:292
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRAJNC, Katja, 2019, Uporaba dramskih tehnik kot dopolnitev mnogoterih inteligenc: primer učbenika Gente joven 1 [na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=106085
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Španski jezik
Naslov:El uso de las técnicas dramáticas como complemento de las inteligencias múltiples: el caso de Gente joven 1
Izvleček:
Este trabajo de máster investiga el uso de las inteligencias múltiples en manual Gente joven 1 y propone la inclusión de técnicas dramáticas. El análisis ha mostrado que el manual no trabaja equilibradamente todas las inteligencias, de ahí que las actividades usadas con las que se cumplen los objetivos de las unidades no contengan el trabajo con todas inteligencias. Con la inclusión de las técnicas dramáticas se consigue el aprendizaje con más inteligencias y se alcanzan los objetivos del manual, del currículo y desarrollo de los adolescentes.

Ključne besede:espa&#241, ol como lengua extranjera, inteligencias múltiples, técnicas dramáticas, manual Gente joven 1

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv selena na privzem, vezavne oblike in biodostopnost živega srebra v izbranih rastlinah in glivah
  2. Uporaba sodobnih slikovnih orodij pri masnospektroskopski analizi po vzorčenju z lasersko ablacijo
  3. Določanje vsebnosti izbranih kovin v laseh
  4. trace element composition of sphalerite from the Mežica Pb-Zn mine
  5. Določevanje bora v tekočih in trdnih vzorcih s pomočjo masne spektrometrije z vzbujanjem v induktivni sklopljeni plazmi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Laser ablation-ICP-MS depth profiling to study ancient glass surface degradation
  2. Temporal and spatial patterns of zinc and iron accumulation during barley (Hordeum vulgare L.) grain development
  3. Arbuscular mycorrhizal fungi alter Hg root uptake and ligand environment as studied by X-ray absorption fine structure
  4. Physical and chemical status and toxicity of water at the upper basin of reservoir Vogršček and its tributaries and the role of natural wetlands at reservoir inflows
  5. Problematika uporabe živega srebra z vidika ogrožanja okolja

Nazaj