Podrobno

Uvedba sistema oblikovanja cen storitev - primer veledrogerije Kemofarmacija d.d. : diplomsko delo
ID Mlinar, Tina (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mlinar2412.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, farmacevtska industrija, storitve, podjetje, Kemofarmacija, stroški, cena, oblikovanje cene, računovodstvo, ABC metoda, ugotavljanje stroškov na podlagi aktivnosti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Mlinar]
Leto izida:2006
Št. strani:40 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.5
COBISS.SI-ID:16672742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2374
Število prenosov:407
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MLINAR, Tina, 2006, Uvedba sistema oblikovanja cen storitev - primer veledrogerije Kemofarmacija d.d. : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Mlinar. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mlinar2412.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, pharmaceutical industry, services, enterprises, Kemofarmacija, costs, price, pricing, accounting, ABC method, Activity-Based Costing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
  2. Personalizacija oglasov in paradoks zasebnosti v podatkovnih strategijah trženjskega komuniciranja
  3. Internetno partnersko trženje na slovenskem trgu
  4. Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  5. Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženjski načrt podjetja Artex na slovenskem trgu

Nazaj