Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
ANALIZA ODNOSOV Z JAVNOSTMI V IZBRANI ORGANIZACIJI
ID
GOGIĆ, MAJA
(
Avtor
),
ID
Kozjek, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(734,90 KB)
MD5: 6583225D3DB8E16D1ED46DE6A0C5EC45
Galerija slik
Izvleček
Odnosi z javnostmi so pomembni dejavniki uspeha organizacij. Organizacija mora svoji javnosti pravočasno posredovati prave informacije. Glavni cilj odnosov z javnostmi je oblikovanje pozitivnega ugleda neke organizacije. Posebnosti odnosov z javnostmi so v prilagajanju komunikacijskih sporočil ciljni skupini. Namen raziskave je bil ugotoviti odzive strank na različne vrste komuniciranja in oglaševanja organizacije. Za izvedbo raziskave je bila uporabljena metoda anketiranja. Vprašalniki so bili razdeljeni v fizični obliki, saj so jih izpolnjevale stranke ob odhodu iz organizacije. Rezultati raziskave so pokazali, da je veliko sodelujočih za organizacijo izvedelo preko Jumbo plakata. Prav vsi so zanjo izvedeli preko spleta. V okviru tega se je pokazalo tudi, da stranke bolj prepričajo spletni oglasi kot Jumbo plakati. Rezultati so pokazali, da si ljudje najbolj zapomnijo slike na oglasih in elemente presenečenja. Rezultati raziskave so potrdili, da so sodelujoči v raziskavi v splošnem zadovoljni z oglaševanjem organizacije. Na podlagi rezultatov se svetuje, da organizacija poveča spletno oglaševanje in minimalizira oglaševanje v tiskanih medijih, saj jih ljudje ne opazijo v tolikšni meri, kot je bilo pričakovano.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
odnosi z javnostmi
,
oglaševanje
,
komuniciranje
,
organizacija
,
ciljna skupina
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105827
Datum objave v RUL:
19.12.2018
Število ogledov:
1763
Število prenosov:
334
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOGIĆ, MAJA, 2018,
ANALIZA ODNOSOV Z JAVNOSTMI V IZBRANI ORGANIZACIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105827
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF PUBLIC RELATIONS IN THE SELECTED ORGANIZATION
Izvleček:
Public relations are important factor for the success of organizations. The organization must provide the right informations to the public in a timely manner. The main goal of public relations is to create a positive reputation of an organization. The adaption of communication messages to the target group are the specificities of public relations. The purpose of the research was to determine the responses of clients to different types of communication and advertising of the organization. For reasearch was used survey method. Questionnaries were distirbuted in physical form, as they were filled out by costumers before leaving the oganization. Te results of the research showed that many participants found out for organization via the Jumbo poster. But all of participations found out about it on online. In this context, it has also been shown that costumers are more convinced of online ads than Jumbo poster. The results have shown that images are the element on ads that the people remember the most. The results of survey confirmed that the participants in the survey are generally satisfied with the organization's advertising. Based on the results, it is recomended that the organization increase online advertising and minimize advertising in print media, as people do not notice them to extend that it was expected.
Ključne besede:
public relations
,
advertising
,
communication
,
organization
,
targeted group
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Validacija roka uporabe pečenih pekovskih artiklov
Temperaturna in časovna analiza priprave gotovih jedi v splošni bolnišnici
Javna naročila male vrednosti v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana
Prevalenca razjede zaradi pritiska v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana - presečna študija
Izbrani vidiki kakovosti predpisovanja zdravil z nizkomolekularnimi heparini v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Razdeljevanje peroralnih zdravil v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana
Stališča in precepljenost zdravstvenih delavcev proti gripi v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana
Organizacijska kultura in klima v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana
Ekonomska upravičenost virtualizacije strežniškega prostora v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor
Management znanja v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor
Nazaj