izpis_h1_title_alt

Attitudes of young Slovenian consumers towards influencer content on social media : master's thesis
ID Kern, Eva (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kern3122-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, consumer, youth, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kern]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 70, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-105649 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24814822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2018
Število ogledov:1401
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, potrošnik, mladina, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj