Podrobno

Analiza premoženja blagovne znamke izbranega podjetja : magistrsko delo
ID Vodopivec, Sara (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vodopivec3142-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, blagovne znamke, premoženje, identiteta podjetja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Vodopivec]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 70, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-105592 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24756710 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1515
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VODOPIVEC, Sara, 2018, Analiza premoženja blagovne znamke izbranega podjetja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Vodopivec. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vodopivec3142-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand equity analysis of a selected company

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov
  2. Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje
  3. Analiza ravnanja s ključnimi kupci v izbranem podjetju
  4. Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
  5. Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Blagovne znamke v modni industriji
  2. Analiza razvoja izbrane blagovne znamke
  3. Strateško trženje blagovne znamke
  4. Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  5. Trženje blagovne znamke PVC stavbnega pohištva

Nazaj