Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Doživljanje čustev v sanjah
ID
Fabjan, Sara
(
Avtor
),
ID
Dekleva, Bojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5476/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(746,16 KB)
MD5: 386D24A8D440D06B9A9F8EABBD6A53BA
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu smo opravili empirično fenomenološko raziskavo doživljanja čustev v sanjah, področja, ki do sedaj še ni bilo raziskano na tovrsten način. Raziskovalci, ki preučujejo čustva v sanjah, namreč pri preučevanju uporabljajo vnaprej narejene kategorije ali sezname čustev (npr. Curci in Rimé, 2008; Desseilles idr., 2011; Kahan in Claudatos, 2016). Glavno vodilo našega dela je bilo zato pridobiti poglobljene opise doživljanja čustev v sanjah brez vnaprejšnjih predpostavk in sodb (Husserl, 1950). V naši multipli študiji primera smo uporabili drugoosebno globinsko fenomenološko raziskovanje (oziroma SIPI, Kordeš in Klauser, 2016), pri čemer je pet udeležencev zapisovalo svoje sanje in sodelovalo v poglobljenih (eksplikativnih) intervjujih (Petitmengin, 2006). Rezultat analize pridobljenih fenomenoloških podatkov je bil opis kategorij doživljanja udeležencev, iz katerih izhajajo tri glavne ugotovitve naše študije: doživljanje čustev v sanjah se ves čas spreminja, obstaja možnost, da čustva predstavljajo ogrodje sanjskega doživljanja in med doživljanjem čustva ter vsebino sanj obstaja povezava. Izsledki naše raziskave kažejo na smiselnost in relevantnost fenomenološkega raziskovanja čustev v sanjah ter lahko služijo kot začetna točka nadaljnjega raziskovanja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
sanje
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105502
COBISS.SI-ID:
12216649
Datum objave v RUL:
10.12.2018
Število ogledov:
1266
Število prenosov:
225
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FABJAN, Sara, 2018,
Doživljanje čustev v sanjah
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105502
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Experience of emotions in dreams
Izvleček:
Thesis presents an empirical phenomenological study of experience of emotions in dreams, which is an area that has not yet been investigated in such manner. Researchers investigating emotions in dreams typically use categories or lists of emotions which are made in advance (e.g. Curci and Rimé, 2008; Desseilles et al., 2011; Kahan and Claudatos, 2016). That is why the main focus of our study was to gain in-depth descriptions of emotional experience in dreams without beforehand assumptions or judgements (Husserl, 1950). In our multiple case study we used second-person in-depth phenomenological inquiry (SIPI, Kordeš and Klauser, 2016). Five participants wrote down their dreams and took part in in-depth (elicitation) interviews (Petitmengin, 2006). Through phenomenological data analysis we produced descriptions of categories of experience from which three main findings arose: emotion experience in dreams constantly changes, emotions could present the framework for dream experience and it is possible that there is a connection between emotion experience and context of dreams. Our findings show that phenomenological research is sensible and relevant in the study of emotion experience in dreams and can serve as a starting point for further research.
Ključne besede:
dreams
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Menstruacija
Bralna motivacija petošolcev za branje tiskanega in elektronskega gradiva
Odnos učencev do učenja angleščine kot tujega jezika v 5. in 6. razredu osnovne šole
Neodvisno življenje mlajših odraslih oseb s cerebralno paralizo
Ocenjevanje sposobnosti vzdrževanja pozornosti s kognitivnim orodjem Neurobeans
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Motivacija za izobraževanje v podjetju X
Motiviranje otrok z lutko
Zmanjšanje fluktuacije z analizo motivacijskih dejavnikov različnih generacij v podjetjih
Delo na daljavo kot redna oblika dela in motivacija zaposlenih
Analiza različnih oblik pohodov v zgodnjem otroštvu
Nazaj