izpis_h1_title_alt

ANALIZA ORGANIZIRANOSTI DELA V DOMU STAREJŠIH OBČANOV Z UPORABO SISTEMA E-QALIN
ID BOŽIČ, ŽAN (Avtor), ID Ivanko, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,89 MB)
MD5: C64B627086D1163E30C8A136369C4717

Izvleček
V magistrskem delu je predstavljena organiziranost dela v povezavi s standardom kakovosti E-Qalin. Model E-Qalin je standard kakovosti v domovih za starejše. Prilagodljivost in pripravljenost na spremembe sta ključna dejavnika za kakovost ustanove. Model E-Qalin poleg tega, da zaposlenim omogoča predlaganje, soodločanje in vključenost v spremembe, meri tudi njihovo zadovoljstvo. Ta model uporablja vrsta domov za starejše v Evropi in hkrati omogoča primerljivost med njimi. V magistrski nalogi sem predstavil Dom upokojencev Šmarje pri Jelšah, ki ima pridobljena že dva certifikata kakovosti E-Qalin, ter tam opravil raziskavo o organiziranosti dela in zadovoljstvu zaposlenih s pomočjo modela E-Qalin. Uporabil sem kvantitativno metodo, pri kateri sem za raziskovalno orodje uporabil anketni vprašalnik in kvalitativno metodo, kjer sem za raziskovalno orodje uporabil študijo primera. Analiza pridobljenih podatkov je pokazala, da standard kakovosti E-Qalin vpliva na organiziranost dela pri izvajanju storitev v Domu upokojencev Šmarje pri Jelšah, da je soodločanje zaposlenih o spremembah konceptov dela odvisno od vključenosti v model E-Qalin, da spremembe procesov dela povečujejo zadovoljstvo zaposlenih tako v Domu upokojencev Šmarje pri Jelšah kot v avstrijskem domu Sene Cura Sozialzentrum Bad St. Leonhard in da zaposleni prepoznajo pozitivne učinke v spremembah organizacije dela, ki so posledica izvajanja modela E-Qalin. Posamezni potencialni zavod, ki bo izbral E-Qalin za svoj standard kakovosti, iz te raziskave prepozna pozitivne učinke, ki jih premore E-Qalin. Raziskava v tej magistrski nalogi daje prispevek k nadaljnjemu razvoju socialnovarstvenih storitev za uporabnike in potrjuje primeren učinek sprememb procesov dela z večanjem zadovoljstva zaposlenih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacija dela, model E-Qalin, zadovoljstvo zaposlenih, spremembe procesov dela, izboljšave, Dom upokojencev Šmarje pri Jelšah, vključevanje zaposlenih
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-104642 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2018
Število ogledov:1845
Število prenosov:405
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the organization of work in the home of the elderly using the E- Qalin system
Izvleček:
The master’s thesis presents the organization of work in relation to the quality standard E-Qalin. The E-Qalin model is a quality standard in homes for the elderly. Flexibility and readiness for change are key factors for the quality of the institution. In addition to enabling employees to suggest, co-decision and involvement in changes, the E-Qalin model also measures their satisfaction. Several homes for the elderly in Europe use the EQalin model and at the same time it allows comparability between them. Home for the elderly Šmarje pri Jelšah, which has already obtained two quality certificates E-Qalin, is presented. A survey on the organization of work and employee satisfaction with the help of the E-Qalin model has been performed. A quantitative method has been used and it involved a survey questionnaire and a qualitative method as research tools, where a case study has been used. The analysis of the obtained data has shown a few findings: the quality standard E-Qalin affects the organization of work in the provision of services in the Home of the elderly Šmarje pri Jelšah; co-decision of employees on changes in the concepts of work depends on the involvement in the E-Qalin model; changes in work processes increase the satisfaction of employees both at the Home of the elderly Šmarje pri Jelšah and the Austrian Sene Cura Sozialzentrum Bad St. Leonhard; employees recognize the positive effects of changes in the organization of work resulting from the implementation of the E-Qalin model. A single potential institute that chooses E-Qalin for its quality standard, from this study, recognizes the positive effects of E-Qalin. The research in this master's thesis gives a contribution to the further development of social security services for users and confirms the appropriate effect of changes in work processes by increasing employee satisfaction.

Ključne besede:organization of work, E-Qalin model, employee satisfaction, changes in work processes, improvements, Home of the elderly Šmarje pri Jelšah, employee involvement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj