izpis_h1_title_alt

Tržnokomunikacijski program za blagovno znamko Dana : diplomsko delo
ID Jereb, Tanja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jereb2360.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, brezalkoholne pijače, Dana, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Jereb]
Leto izida:2006
Št. strani:43 str., 35 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10394 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16548070 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1591
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, non-alcoholic beverages, Dana, trademarks, marketing, business communication, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj