Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vrzel - raziskovalna video igra Prednost zgodbe pred igralnostjo
ID
Lukanc, Sara
(
Avtor
),
ID
Erič, Milan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Sedlaček, Sašo
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(20,36 MB)
MD5: 76AA2789A8A2993F8051DEBC92E446AA
Galerija slik
Izvleček
Diplomska naloga v praktičnem delu predstavlja razvoj prvoosebne raziskovalne video igre Vrzel (angl. The Gap). Igra je zaradi svoje zahtevnosti in multidisciplinarnosti rezultat skup-nega dela; vsak študent je h končnemu proizvodu prispeval svoje znanje in veščine iz različnih panog ustvarjanja iger. Vrzel je realizirana v pogonu Unreal Engine 4, ki je zaradi svoje fleksibilnosti trenutno eden izmed bolj priljubljenih na tržišču. Analitični del diplomskega dela sva posvetila raziskovanju vlog zgodbe in igralnosti v video igrah ter njunemu medsebojnem odnosu. Ker se je pomembnost zgodbe v igrah med njihovim razvojem okrepila, so postale alternativen, a vedno bolj priljubljen medij pripovedovanja. Poleg animacije igralčevega uma prek (tradicionalnih) komponent zgodbe igre namreč posamezniku omogočijo aktivno participacijo v poteku pripovedi. S tem igralcu potešijo primarno, notranjo željo po ukrepanju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vizualne komunikacije
,
video igra
,
zgodba
,
scenarij
,
interaktivnost
,
igralnost
,
koncept
,
programiranje
,
modeliranje
,
teksture
,
ilustracija
,
notranje oblikovanje
,
paralelni svetovi
,
déja vu
,
nevroznanost
,
diplomska naloga
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103856
Datum objave v RUL:
27.09.2018
Število ogledov:
1666
Število prenosov:
494
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUKANC, Sara, 2018,
Vrzel - raziskovalna video igra Prednost zgodbe pred igralnostjo
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103856
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Gap - an exploration video game Putting storytelling before gameplay
Izvleček:
The practical part of this BA thesis consists of developing a first-person exploration game titled The Gap. Due to all the challenges and multidisciplinary requirements, the game was produced cooperatively; each student contributed its own knowledge and skills from different branches of game development. The Gap is built in Unreal Engine 4, which is – due to its flexibility – currently one of the most popular game engines on the market. The analytical part of the BA thesis focuses on exploring the roles and conjunction of story and gameplay in video games. With rising significance game developers attribute to the story, video games have become an alternative, yet popular medium of storytelling. Besides spiking player’s imagination with traditional narrative elements, games enable active participation in the story itself. This satisfies the player’s primary drive for taking action.
Ključne besede:
visual communication
,
video game
,
story
,
script
,
interactivity
,
gameplay
,
concept
,
programming
,
modelling
,
textures
,
illustration
,
interior design
,
parallel universes
,
déja vu
,
neuroscience
,
BA thesis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Napoved odjema električne energije z metodo podpornih vektorjev
Štetje množic z metodami strojnega učenja
Napovedovanje naglasa slovenskih besed z metodami strojnega učenja
NAPOVEDOVANJE OCEN PRODUKTOV V SPLETNI TRGOVINI Z METODAMI STROJNEGA UČENJA
Napovedovanje porabe elektrike s pomočjo strojnega učenja in matričnega profiliranja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Napovedovanje odpovedi izdelkov z metodami strojnega učenja
Razporejanje proizvodnje z metodami strojnega učenja
Ugotavljanje genskih prediktorjev s pomočjo inteligentnih sistemov
Napovedovanje porabe električne energije z rekurentnimi nevronskimi mrežami
Prognoziranje porabe električne energije s pomočjo nevronskih omrežij
Nazaj