izpis_h1_title_alt

Vpliv statusa (ne)kategoriziranih športnic na študijsko izobraževanje
ID Ajnihar, Angelina (Avtor), ID Židan, Alojzija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kohont, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,08 MB)
MD5: 2EAE630C295ABC78E1C502BF63CF3D6C

Izvleček
Magistrsko delo temelji na študijskem izobraževanju in statusu kategoriziranih športnikov z vidika ženskega spola, pri čemer se dodatno osredotoča na vpliv (ne) imetja statusa v času študijskega izobraževanja. Z uvedbo bolonjske reforme, obvezne prisotnosti na predavanjih in vedno večjim zavedanjem vrednot dvojne kariere je omenjeni status in vzdrževanje dvojne kariere, študija in športa, dobilo zelo visok pomen v družbi. Mladi se danes namreč zavedajo kakšno življenje sledi po koncu ene izmed navedenih karier. Naloga obsega dva dela, teoretični in empirični. Teoretični del zajema sekundarne vire in kratko ter kompleksno predstavi vidik na razpravo temeljne teme, osvetli problem demokratizacije izobraževanja, omejitve žensk pri izobraževanju, sociologijo športa in konstrukcijo vključenosti žensk ter dvojno kariero in sociološke poglede na izobraževanje in šport. Zaključi se s predstavo kvantitativne analize, kjer odgovarjamo na vprašanja o številu aktivnih dvojnih karier na študiji primera dveh fakultet. Empirični del vsebuje metodologijo, predstavi vzorec, potek izvedbe dela, vsebino in analizira rezultate kvalitativne študije primera na podlagi deset pol-strukturiranih intervjujev. Slednji so bili izvedeni s študentkami športnicami, ki so v času študija imele (ali ne) status kategorizirane športnice. Skupno vsem, razen enakega biološkega spola, je to, da so se aktivno ukvarjale s športom. V zaključku naloge so podane bistvene ugotovitve in sklep, ki temelji na analizi empiričnega dela naloge in glavnih poudarkih naloge. Ugotovitve iz analize kažejo, da je status kategorizirane športnice vplival na študijsko izobraževanje športnic, saj se le ta opazi v podaljšanju študija za najmanj eno študijsko leto.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šport, status kategoriziranega športnika, vrednote, študij, dvojna kariera.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103675 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35844189 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2018
Število ogledov:1529
Število prenosov:411
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of (un)categorised sportswomen’s status on higher education
Izvleček:
The master's thesis is based on higher education and the status of categorised sportsman from the feminine prospective with the main focus on the effect of the status during higher education. With the introduction of the Bologna reform, the obligatory attendance at the lectures and more and more important realisation of the dual career’s values, the mentioned status and maintaining the dual career, sport and studies, got a higher importance in the society. The youth today realises what kind of life follows after the end of one of the careers. The thesis includes two parts, the theoretical and empirical. The theoretical part includes secondary sources, and it briefly and complexly presents the perspective of the main themes of the dissertation, highlights the problem of education’s democratization, the educational limitation for women, the sociology of sport and the construction of the women involvement in the dual career and the sociological perspective on the education and sport. The theoretical part is concluded with the presentation of the quantitative analysis where we answer the questions about the number of dual careers in the study, based on the example of two faculties. The empirical part includes methodology, presents a pattern, the process of work, contents and analyses the results of the qualitative study of the example which is based on ten semi-structured interviews. They were carried out with sportswomen who study and did have/have a status of a categorised sportswoman during their studies. Besides gender, common to all of the interviewees is the fact that they actively took part in sports activities. At the end of the thesis we explain the main findings and finish with a conclusion which is based on the analysis of the empirical part of the thesis and the main emphasis of the thesis. The findings from the analysis reveal that the status of a categorised sportswoman has an effect on the higher education of sportswomen which is shown in the extension of the studies for at least one academic year.

Ključne besede:sport, categorised sportsperson's status, values, studies, dual career.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj