izpis_h1_title_alt

Slikovni objekt
ID Nenadović, Nina (Avtor), ID Gorenec, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,17 MB)
MD5: DE655CABAAEA9B78EEF1F4744E33E90C

Izvleček
Modernistične invencije povzročijo preobrat v slikovni paradigmi, ko umetniki v začetku dvajsetega stoletja sliko na novo odkrijejo kot objekt, katerega slikovno polje ni več renesančno okno v svet, temveč prostor za iskanje novih oblik, pomenov in samozadostne likovne pojavnosti, ki je neodvisna od realnosti. Skulpturi se slika približa s preseganjem vklenjenosti v slikovno ploskev in opustitvijo reprezentacije, značilne za renesančni iluzionizem. Tradicionalne konvencije se presežejo z uporabo novih materialov, snovi in tehnik v slikarstvu, ki transformirajo slikovno ploskev. Površina in onkraj nje postaneta prostor eksperimentiranja in iskanja novih oblik ter vzpostavljanja novih pomenov. Slika na novo opredeli svoj odnos do otipljive resničnosti in ima namesto prikazovalne vse bolj materialno funkcijo. Snov postane poleg telesa tudi sama cilj umetniške prakse z neformalnimi pristopi znotraj slikarstva, ki površino preoblikujejo, presežejo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo slika kot objekt površina modernizem kolaž materiali, snovi v slikarstvu slikovno polje slikovna ploskev diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103402 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.09.2018
Število ogledov:2406
Število prenosov:349
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pictorial object
Izvleček:
Modernistic inventions cause a dramatic turn in the paradigm of painting, when at the beginning of the 20th century artists rediscover painting as object, whose pictorial field is no longer a Renaissance window to the world but a space for seeking new forms, meanings, and self-sufficient visual incidence, independent of reality. Painting verges into sculpture by surpassing its confinement to the picture surface and abandoning the representation typical of Renaissance illusionism. Traditional conventions are exceeded with the use of new materials and techniques in painting, which transform the picture surface. The surface and beyond become a place to experiment and search new forms as well as generate new implications. Painting redefines its relationship towards tangible reality and acquires the function which is more material and less representational. In addition to the body of the painting, its material as well becomes the purpose of artistic creation with informal approaches within the art of painting, which transform and transcend the surface.

Ključne besede:painting painting as an object surface modernism collage materials in painting pictorial field picture / image surface BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj