izpis_h1_title_alt

Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
ID Vinter, Katarina (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,53 MB)
MD5: 348B02F0CBE1E0AF9B12492352F2AD76

Izvleček
Skepticizem potrošnikov je dandanes še vedno prisoten pojem, kljub temu, da vedno lažje dostopamo do informacij. Lahko ga apliciramo tudi na skepticizem do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih. Ekološka živila postajajo vedno bolj priljubljena in dostopna širši populaciji, posledično pa se na trgu pojavlja tudi vedno več ekoloških oznak. Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na živilih je tako odvisen od najrazličnejših dejavnikov, med njimi sta tudi nezaupanje in informiranost. Nezaupanje potrošnikov naj bi bilo prisotno predvsem zaradi zavajanja v zelenem oglaševanju, medtem ko je večja potreba po informiranju potrošnikov lahko posledica velikega števila ekoloških oznak na trgu. Zanimalo me je torej, kako močno nezaupanje in informiranost vplivata na skepticizem potrošnikov. Vpliv dejavnikov sem preverjala s pomočjo kvantitativne raziskave, v katero je bilo vključenih 198 enot, ter prišla do ugotovitve, da izmed dveh preučevanih dejavnikov nezaupanje vpliva na večjo stopnjo skepticizma potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih, medtem ko prve hipoteze nisem mogla potrditi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:skepticizem, ekološke oznake, informiranost, nezaupanje, potrošnik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103231 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35929693 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2018
Število ogledov:1925
Število prenosov:437
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer skepticism regarding eco labels on food products
Izvleček:
Consumer skepticism nowadays is still a relevant concept, despite the fact that information is becoming easier and easier to access. It can also be applied to skepticism regarding eco-labels on food products. Organic food is becoming more and more popular and accessible among the wider population, so, consequently, more and more eco-labels are appearing on the market. Consumer skepticism regarding eco-labels on food products is thus dependent on a wide variety of factors including distrust and being informed. Consumer distrust is said to be present mainly due to »greenwashing«, while the large number of eco-labels on the market can be responsible for the increased need of consumers to be informed. I was therefore interested in how much distrust and being informed impact consumer skepticism. I tested the effect of the factors by means of a quantitative study involving 198 units, and found that meanwhile the first hypothesis involving the factor of being informed could not be confirmed, distrust on the other hand is responsible for a greater degree of consumer skepticism towards eco-labels on food products,

Ključne besede:skepticism, eco labels, being informed, distrust, consumer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj