izpis_h1_title_alt

Kontrola geometrije tirnic žerjavne proge na pregradi HE Zlatoličje : diplomska naloga
ID Hren, Tine (Avtor), ID Koler, Božo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Marjetič, Aleš (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,93 MB)
MD5: 76CBB3800AA1264CA1C19714B9352D95

Izvleček
Za kontrolo geometrije tirnic žerjavne proge smo izvedli izmero za določitev horizontalnega in višinskega poteka z različnimi metodami. Uporabili smo klasično polarno metodo geodetske izmere v kombinaciji z nastavkom – platformo L, metodo alinman z odčitki na kotniku in geometrični nivelman. Metode smo primerjali glede na medsebojni odnos obeh tirnic z določitvijo razpona in višinske razlike. Tako smo preverili tudi ustreznost žerjavne proge po standardu Evrokod 3. Vzpostavili smo geodetsko mrežo štirih točk in primerjali natančnost dveh različnih tahimetrov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:žerjav, tirnica, geometrija, razpon, višinska razlika, geodetska mreža, izravnava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik:[T. Hren]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103212 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:528.48(043.2)
COBISS.SI-ID:8538977 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2018
Število ogledov:1797
Število prenosov:422
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Control of crane track geometry on barrier of hydroelectric powerplant Zlatoličje : graduation thesis
Izvleček:
For the control of crane traces geometry, we performed some measurments to determine horizontal and altitude course using various methods. We used the classical polar method of geodetic measurements in combination with special attachment - platform L, the so called method alinman with readings on the right angle ruler and the geometric leveling method. We compared the methods on traces relation, by determining the range and altitude difference. Therefore we as well checked the suitability of the crane track according to the Eurocode 3 standard. We established a geodetic network of four points and compared the accuracy of two different total stations.

Ključne besede:crane, trace, geometry, range, altitude difference, geodetic network, adjustment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj