izpis_h1_title_alt

Spletni sistem za upravljanje z viri v pralnici
ID KOKELJ, ANDREJ (Avtor), ID Smrdel, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,14 MB)
MD5: D8840C17E66F6C82FE41FCB0C09F0FA4

Izvleček
V dijaških in študentskih domovih pa tudi v kakšnih drugih namestitvah, ki omogočajo daljše bivanje, se pogosto nahajajo pralni stroji, katere stanovalci lahko uporabljajo za pranje perila. Ker pa pralnih strojev ni dovolj, morajo stanovalci za uporabo pralnih strojev rezervirati termin. Za rezervacijo terminov pa se še vedno pogosto ročno vodi evidenco. Cilj diplomske naloge je bil razvoj rešitve, ki bi uporabnikom pralnih strojev omogočala rezervacijo termina preko spleta - spletne aplikacije. Vodenje in vpogled v evidenco rezervacij v razviti rešitvi ima odgovorna oseba doma. Uporabniki pralnice se v spletno aplikacijo lahko registrirajo in s tem pridobijo uporabniško ime in geslo, s katerim se prijavijo v aplikacijo. Spletna aplikacija pa izvaja klice na spletno storitev, ki skrbi za manipulacijo s podatki, te pa se nahajajo v podatkovni bazi. Ta rešitev omogoča lažje vodenje evidence in hitrejšo ter bolj učinkovito rezervacijo terminov ter obračun stroškov. Spletna aplikacija je trenutno postavljena v testno okolje, po končanem testnem obdobju in odpravi zaznanih pomanjkljivosti pa bo postavljena v produkcijsko okolje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna aplikacija, rezervacija sredstev, avtomatska poročila
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102884 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2018
Število ogledov:899
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Web system for managing resources in laundry
Izvleček:
Student dorms and similar accommodations where people stay for longer periods of time often have laundry machines, which inhabitants can use for washing clothes. Since there is usually insufficient number of washing machines, the inhabitants have to reserve a term to use them. These reservations are often still managed manually, on paper. The aim of this thesis was to develop a solution that would enable washing machine users to make reservations online via a web app. The person responsible for managing these reservations would be an authorized person of the dorm. The users of the laundry are able to register into the web app, where they receive a username and a password, which they can later use to login into the web app. This web app then makes calls to the web service which is responsible for manipulating the data, which are stored the database. This solution enables a faster and more efficient way to make reservations for the laundry and for calculating costs. The web app is currently in a testing environment , and after this testing period and the elimination of detected deficiencies the web app will be put into a production environment.

Ključne besede:Web application, Resource planing, Automated reports

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj