izpis_h1_title_alt

Dejavnosti v gozdu za predšolske otroke prvega starostnega obdobja : diplomsko delo
ID Novak, Petra (Avtor), ID Torkar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5252/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V teoretičnem delu diplomskega dela sem predstavila gozdove, njihove vloge in funkcije, gozdno pedagogiko v Sloveniji in v svetu, gozdni vrtec in igro. V empiričnem delu sem predstavila izvedbo dejavnosti v gozdu, ki so bile prilagojene za predšolske otroke prvega starostnega obdobja. Dejavnosti sem črpala iz knjige Priročnik za učenje in igro v gozdu (Vilhar in Rantaša (ur.), 2016). Podatke sem zbirala z metodo opazovanja z udeležbo. Med raziskavo sem z eno skupino otrok, starih 1−2 leti, sedemkrat obiskala gozd, kjer sem opazovala njihovo igro in jim nato gozd predstavila z različnimi dejavnostmi iz knjige. Raziskava diplomskega dela me je pripeljala do ugotovitve, da je gozd primeren prostor za učenje in igro tudi za predšolske otroke prvega starostnega obdobja. V gozdu so otroci spremenili medsebojne odnose, med seboj so sodelovali in niso bili konfliktni. Nekateri so po izvedenih dejavnostih postali bolj samozavestni in samostojni pri raziskovanju gozda. V času obiskovanja gozda so tudi izrazito motorično napredovali. Otroci so sodelovali v dejavnostih in le ena izmed dejavnosti, ki sem jih izvajala v gozdu, ni bila uspešno izvedena.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdna pedagogika, gozd, vrtec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[P. Novak]
Leto izida:2018
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-102506 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016(043.2)
COBISS.SI-ID:12098889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2018
Število ogledov:3501
Število prenosov:462
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Forest activities for preschool choldren in the first age period
Izvleček:
In the theoretical part of the thesis, I presented the forests, their roles and functions, forest pedagogics in Slovenia and abroad, forest kindergarten, and play. In the empirical part, I presented the implementation of activities in the forest adapted for preschool children in the first age bracket. Activities were taken from the book entitled Manual for learning and playing in the forest (Vilhar in Rantaša (eds.), 2016). The data was collected by observational method. During examination, I visited the forest seven times with one group of children, aged 1–2 years, where I observed their play and later introduced them the forest by means of different activities from the book. Through research, I reached the finding that the forest is a suitable space for learning and playing for preschool children this early in age as well. While in the forest, the children changed their interpersonal relations and were cooperative with each other. Some of them became more confident and independent in their exploration of the forest after the activities. Furthermore, they showed distinct progress in their motor skills during the visitation of the forest. The children were participating in all of the activities, except for one, which was not realized as initially planned.

Ključne besede:pre-school child, science education, predšolski otrok, naravoslovna vzgoja in izobraževanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj