Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
OHO gibanje in Srečo Dragan v pedagoškem kontekstu ustvarjalne igre
ID
Javornik, Petra
(
Avtor
),
ID
Frelih, Črtomir
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5215/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(828,79 KB)
MD5: 45C90A80D3B9F3DBF8D1526324593147
Galerija slik
Izvleček
Umetnost se skozi čas spreminja, kot se tudi družba. Elementi se prepletajo, nenehno prilagajajo in spreminjajo. V umetnosti se iščejo novi pristopi, s katerimi bi dela in njihove koncepte še bolj aktualno izpostavili. Pri predšolski vzgoji je podobno. Pomemben je način vzgoje otrok, na kakšen način jim predstavljamo različne tematike in vpletanje različnih področij razvoja. Svobodno raziskovanje in ustvarjanje jim razširi obzorja znanja in sposobnosti. Torej se mora otroke spodbujati k novim izzivom in izražanju samega sebe na svoj lasten individualen način. Previsoka pričakovanja se hitro izkažejo kot omejevanje otroške svobode, interesa in razvoja. V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti umetniško gibanje OHO in ugotoviti, kje bi njihove načine in metode dela lahko produktivno uporabila pri likovni dejavnosti z otroki v vrtcu. V teoretičnem delu sem se osredotočila na delovanje OHO gibanja. Njegove vplive in način delovanja bom na koncu povezala z elementom igre znotraj umetnosti in kasneje znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema. Pozornost bom usmerila tudi na Sreča Dragana in razvoj videa na slovenskih tleh. V empiričnem delu sem pozornost usmerila v ustvarjalnost in igro predšolskih otrok. Iskala sem podobnosti pri dejavnikih, ki sooblikujejo manjšo skupnost. Vse skozi sem se opirala na ustvarjalnost ter vpliv igre pri komunikaciji in prenašanju znanja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
OHO gibanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-102307
COBISS.SI-ID:
12079689
Datum objave v RUL:
31.08.2018
Število ogledov:
1401
Število prenosov:
225
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAVORNIK, Petra, 2018,
OHO gibanje in Srečo Dragan v pedagoškem kontekstu ustvarjalne igre
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=102307
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
OHO movement and Sreco Dragan in the pedagogical context of the creativity play
Izvleček:
Art, just like society, changes with time, the elements intertwining, constantly adapting and changing, looking for new and contemporary approaches for presenting its concepts and workpieces. Preschool education is similar. We must choose appropriate educational approaches to present the curriculum while intertwining multiple aspects of child development. We should encourage children to be creative, to explore, push their boundaries, gain new knowledge and abilities, learn how to express their individuality. Setting the bar too high too soon can limit their imagination, cause them to lose interest in learning and hinder their development. In my thesis I wish to present the artistic movement OHO and explore how to use their artistic method as a part of art education of preschool children. I will focus on their work in the theoretical part of the thesis and try to connect their influence on the arts with their elements of children's play and how it affected the educational system. I will also focus on Srečo Dragan and his role in the development of video in Slovenia. In the practical part I will explore creativity in children's play. I will look for similarities in factors that influence a small community. My main focus throughout the thesis will be on the ways in which creativity and play influence communication and transfer of knowledge.
Ključne besede:
OHO
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Digitalno pripovedovanje zgodb v pedagoškem procesu
Naravoslovna igra: Čigava je stopinja živali?
An artistic approach to fine arts interpretation in higher education
Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu
Strip - gibanje - animacija
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vzgojiti ustvarjalne otroke
The communicative possibilities of contemporary art within the frame of art education
"art@blackbox.edu"
Sodelovalno učenje v kontekstu izvedbe tehniškega dneva v osnovni šoli
Čebelarstvo v kontekstu predmeta spoznavanje okolja na področju Prlekije
Nazaj