izpis_h1_title_alt

Učenje slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine : magistrsko delo
ID Dobnik, Jasna (Avtor), ID Pirih Svetina, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šifrar Kalan, Marjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: E9E425A8F3521629EC886E676A5F634A

Izvleček
Magistrska naloga obravnava proces učenja slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine. Na podlagi dejstva, da znanje prvega jezika vpliva na učenje tujega jezika ter da se pri sporazumevanju v tujem jeziku obdržijo tipične prvine posameznikovega prvega jezika, skuša raziskava prikazati, kako španščina kot materni jezik vpliva na učenje slovenščine kot tujega jezika. Pri tem se osredotoča na iskanje tipičnih jezikovnih struktur in težav, ki družijo domače govorce španščine pri sporazumevanju v slovenskem jeziku, istočasno pa skuša odgovoriti na vprašanje, do katere mere lahko ti usvojijo slovenski jezik kot enega izmed tujih jezikov v določenem časovnem obdobju ter kaj in zakaj ostaja zanje zaradi razlik z maternim jezikom neusvojljivo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenje tujih jezikov, slovenščina, španščina, slovenska berila, domači govorci španščine, jezikovne značilnosti, magistrska dela, bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Dobnik]
Leto izida:2018
Št. strani:197 f.
PID:20.500.12556/RUL-101973 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'242(460):811.163.6
COBISS.SI-ID:66879586 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.07.2018
Število ogledov:2002
Število prenosov:627
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:
Naslov:Hablantes nativos de español que aprenden esloveno como una lengua extranjera
Izvleček:
This master's thesis deals with the process of learning Slovene as a foreign language in case of Spanish native speakers. Based on the fact that first language affects foreign language learning and that typical elements of the individual's first language are present in the communication in foreign language as well, the study tries to show how Spanish as a native language affects the learning of Slovene as a foreign language. It focuses on the search of typical linguistic structures and issues that Spanish native speakers share in their communication in Slovene. At the same time, it tries to find out to what extent native speakers can adopt Slovene as one of their foreign languages in a certain period, as well as what aspects remain impossible to acquire due to the differences with their native language and why.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj