izpis_h1_title_alt

Presoja možnih oblik organiziranosti procesov proizvodnje in trženja lesa na območju KE Slovenske Konjice
ID Sojč, Janez (Avtor), ID Krč, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,74 MB)
MD5: F2C9E2415F3E72AFA563E0650479899B

Izvleček
Na primeru KE Slovenske Konjice smo evidentirali in analizirali možne oblike organiziranosti zasebnih lastnikov gozdov in ugotovili, katera oblika organizacije bi bila najbolj primerna za potrebe izboljšanja gospodarjenja z gozdovi na eni ter glede na razvoj lesne industrije na drugi strani. Zanimala nas je pripravljenost lastnikov gozdov za sodelovanje pri proizvodnji in trženju lesa, motiv za povezovanje in katere kanale informiranosti uporabiti, da bi približali ponudbo lesa zasebnih lastnikov gozdov na eni in potrebe lesarske dejavnosti na drugi strani. Z anketnim vprašalnikom smo od 75 zasebnih lastnikov gozdov na območju pridobili osnovne podatke, o gospodarjenju z gozdovi in pripravljenost za povezovanje. Z vodenimi intervjuji smo dobili informacije od deležnikov (predelovalci lesa, predstavniki občin in upravljalcem državnih gozdov), ki imajo pomemben vpliv na gospodarjenje z gozdovi. Ugotovili smo, da je med lastniki različna pripravljenost za sodelovanje pri proizvodnji in trženju lesa glede na velikost gozdne posesti. Pripravljenost za sodelovanje je večja pri tistih lastnikih gozdov, kjer obstajajo skupni ekonomski motivi za povezovanje. Nekateri anketirani lastniki gozdov so izpostavili, da bi bil najboljši način povezave preko pretoka informacij o možnosti gozdarske in lesarske dejavnosti. Povezavo med gozdarsko in lesarsko dejavnostjo smo predstavili v obliki informacijskega sistema, ki smo ga predstavili kot poslovni model z uporabo CIMO-logike. Pri tem so nekateri intervjuvani dvomili v trditev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zasebni gozdovi, gospodarjenje, trženje, oblike povezovanja, KE Slovenske Konjice
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101832 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:5134758 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2018
Število ogledov:1695
Število prenosov:457
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The assessment of possible forms of organization of production and marketing of timber processes in the Slovenske Konjice local unit
Izvleček:
On the case of the Slovenske Konjice local unit possible forms of organization of private forest owners were recorded and analysed. We found out which type of organization would suit best the needs of improving forest management on the one hand and the light of the development of the wood industry on the other. We were interested in the willingness of forest owners to participate in the production and marketing of wood, the motive for connecting, which channels of information to use to bring the supply of timber to private forest owners on one side and the needs of woodwork on the other. Basic information about the private owners of forests in the area was obtained with the questionnaire, their management of forests and their willingness to connect. Guided interviews provided information on stakeholders who have a significant impact on forest management. We found that there is a difference among the owners in the willingness to participate in the production and marketing of timber according to the size of the forests. The willingness to cooperate is greater for those forest owners with common economic motives for integration. The owners of forests in the questionnaire pointed out that the best way of connecting is by the flow of information about the possibilities of forestry in carpentry activities. The links between forestry and carpentry activities were presented in the form of an information system that was presented as a business model using CIMO logic. Some interviewees doubted the claim.

Ključne besede:private forests, management, marketing, forms of integration, Forest management Unit Slovenske Konjice

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj