izpis_h1_title_alt

Podobe - vizualni nomadi
ID Paller, Mia (Avtor), ID Lenardič, Zmago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kapus, Sergej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,06 MB)
MD5: F730FE27301F405B4168A4354E824A5C
.pdfPDF - Priloga, prenos (182,93 KB)
MD5: 188E4F6F41AE0C3E78CB655B6E6616B1

Izvleček
Naše vizualno okolje je kompleksen preplet znakov, slik, besedila in simbolov, ki jim je težko določiti sidrišče. Reference se neprestano križajo, pojavnosti pa potujejo z enega konca sveta na drugega. Sliko pojmujem kot proto-ekran, na katerega se projicira mešanje ter plastenje vizualnega gradiva kot posledica vsakodnevnega soočanja s ploho podob. V diplomskem delu analiziram, kako v moji slikarski praksi prihaja do srečanja disparatnih elementov. Slike in risbe na eni strani nastajajo kot reciklaža, ki v umetnosti združuje različne pristope. Stranski produkti slikanja, fragmenti besedil, zapiski, skice in zavržene ideje ponovno zavzamejo svoje mesto v sliki. Na drugi strani v svoja dela vključujem fotografije iz revij in reprodukcije del drugih avtorjev ter se navezujem na apropriacijo. Ta odpira vprašanja avtorstva ter originala, ponuja pa tudi razmislek o sodobnih komunikacijskih poteh ter reproduktibilnosti podob. Rezultat kolažiranja in manipuliranja z vizualnim gradivom je slika v sliki. Podobe niso izolirane, temveč so nestalne entitete, ki se ves čas preseljujejo – so vizualni nomadi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo podoba v podobi šiv v filmu vmesnik zrcalo apropriacija postmodernizem reciklaža kolaž diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2018
Število ogledov:1093
Število prenosov:552
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Images - visual nomads
Izvleček:
Our visual environment is a complex net of signs, pictures, texts and symbols whose origins are hard to track. The references are constantly intersecting one another and appearances are travelling across the world. I regard picture as a proto-screen where the layering of visual material is being projected as the confrontation with the flood of images. In the thesis, I analyse how disparate elements converge in my painting practice. On the one hand, I make use of the recycling which can, within the notion of art, include a variety of different approaches. The side products of painting, text fragments, abandoned sketches and notes return into the picture. On the other hand I use magazine photographs and reproductions of different artworks which is related to appropriation. The latter raises questions about authorship and originality and stimulates the examination of modern communication and reproducibility of images. Combining and manipulating the visual material results in a picture within a picture. Images are not isolated, but changeable entities that are constantly migrating – they are visual nomads.

Ključne besede:painting image within an image suture in the film interface mirror appropriation postmodernism recycling collage BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj