izpis_h1_title_alt

Prilaganje slovenskih podjetij kulturnim razlikam na nemškem, kitajskem in kolumbijskem trgu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Galun, Barbara (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/galun722.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Nemčija, Kitajska, Kolumbija, kultura, medkulturno delovanje, mednarodno poslovanje, podjetje, Sij, Gorenje, Cestel, case study, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Galun]
Leto izida:2017
Št. strani:I, 24, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-101021 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:24201446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1190
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adapting to cultural differences of Slovenian companies in the German, Chinese and Colombian market
Ključne besede:Slovenia, Germany, China, Colombia, culture, cross-cultural activities, international business, enterprises, Sij, Gorenje, Cestel, case study, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj