izpis_h1_title_alt

Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kubot, Sandra (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kubot609.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, založništvo, podjetje, trženje, gverilsko trženje, oglas, strategija trženja, efektivnost, komparacije
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Kubot]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-100970 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23981798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1092
Število prenosov:237
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of guerrilla marketing of a Slovene publisher
Ključne besede:Slovenia, publishing, enterprises, marketing, guerrilla marketing, advertisement, marketing strategy, efficiency, comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj