Podrobno

Javni zavod RTV : analiza argumentacije soočenja ob referendumu Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih; področje LGBT skupnosti
ID Možina, Eva (Avtor), ID Kuhar, Metka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vezovnik, Andreja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mozina-eva.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:LGBT skupnost, deliberacija, Argumentacija, Referendumske kampanje, Diskurz, Zakonska zveza, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Možina]
Leto izida:2018
Št. strani:104 str.
PID:20.500.12556/RUL-100254 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.36:34(043.3)
COBISS.SI-ID:35513437 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.03.2018
Število ogledov:2779
Število prenosov:253
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MOŽINA, Eva, 2018, Javni zavod RTV : analiza argumentacije soočenja ob referendumu Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih; področje LGBT skupnosti [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Možina. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mozina-eva.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Argumentation, Referendum campaigns, Discourse, Marriage, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  2. Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  3. Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  4. Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  5. Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  2. Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
  3. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  4. Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
  5. Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine

Nazaj