1. Vpliv osemletnega vzgojno-izobraževalnega programa z dodatno športno ponudbo na izbrane motorične in psiho-socialne dimenzije ter učni uspeh učencev in učenkBranko Peternelj, 2007, doktorska disertacija Ključne besede: šolstvo, šport, programi, osnovne šole, morfološke značilnosti, motorične sposobnosti, psihosocialne značilnosti, učni uspeh, eksperiment, T-test, diskriminantna analiza, motivacija, vrednote, stališča Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Povezanost gibalnih in teoretičnih športnih znanj z nekaterimi kazalniki šolske uspešnosti deklet v predadolescenciMarica Žakelj, 2009, magistrsko delo Ključne besede: športna vzgoja, znanje, gibanje, uspešnost, učni uspeh, ocenjevanje, dekleta, vprašalnik, testi, meritve, analiza variance Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Povezanost telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti z nekaterimi okoljskimi dejavniki otrok, starih 11 in 14 letČrtomir Matejek, 2013, doktorska disertacija Ključne besede: telesni razvoj, gibalni razvoj, telesne značilnosti, gibalne sposobnosti, športna dejavnost, šolski otroci, učenci, učenke, osnovne šole, okolje, starši, družina, socialnoekonomski status, učni uspeh, meritve, testi, SPSS 18.00, faktorska analiza, analiza variance Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Identifikacija potreb po usposabljanju zaposlenih v Sloveniji z vidika ponudnika programov usposabljanjPatrick Vesel, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, učeča se organizacija, permanentno izobraževanje, izobraževanje, učni programi, ponudba, zadovoljstvo, uspeh, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Samopodoba in predizpitna anksioznost pri študentih Fakultete za športJosip Radaković, 2009, diplomsko delo Ključne besede: šport, psihologija, samopodoba, predizpitna anksioznost, študenti, Fakulteta za šport, primerjava, učni uspeh, vprašalnik, t-test, Pearsonov koeficient Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Povezanost med aktivnim ukvarjanjem s športom in samopodoboAndraž Nabernik, 2009, diplomsko delo Ključne besede: šport, psihologija, samopodoba, predizpitna anksioznost, študenti, Fakulteta za šport, primerjava, učni uspeh, vprašalnik, t-test, Pearsonov koeficient Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
|