|
|
3. Razvoj strategije spletne trgovine 2016-2018 za podjetje EngrotušVid Habjan, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Engrotuš, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, razvoj, strategija, obdobje 2016-2018 Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikovLucija Drstvenšek, 2021, magistrsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, spletna trgovina, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, trendi, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. LOGISTIKA SPLETNEGA TRGOVCA AMAZONNina Karas, 2021, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Amazon, dobavitelj, nabavna logistika, spletna prodaja, distribucija blaga, spletna trgovina, kupec, material. Celotno besedilo (datoteka, 1,21 MB) |
|
7. Model ocenjevanja uporabnosti spletnih trgovin v tujem jezikuJure Kodžoman, 2012, diplomsko delo Ključne besede: uporabnost, ocenjevanje, spletna trgovina, spletna prodaja, sus vprašalnik, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Vpliv vizualizacije na potrošnjo pri spletnem nakupovanjuUrška Hictaler, 2013, diplomsko delo Ključne besede: vizualizacija, zaznavanje, potrošnja, potrošnik, zadovoljstvo, spletno nakupovanje, spletna trgovina, izdelek, splet, spletno mesto, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|