|
2. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Trgovska blagovna znamka LumpiSašo Božič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, naloga, cilj, marketing mix, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v SlovenijiSandi Pecić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, prodaja, avtomobilska industrija, marketing mix, trg, odnosi s strankami, medosebni odnosi, cilj, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Podoba blagovne znamke Porsche v SlovenijiKlaudija Cigan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, trgovinsko podjetje, prodaja, blagovne znamke, vrednost, raziskave, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Nakupne navade potrošnikov cvetjaKatja Vraničar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, prodaja na drobno, nakup, trženje, potrošnja, povpraševanje, odločanje, vzorci, raziskave, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Tržno komuniciranje v malih podjetjih gorenjske regijeKatjuša Dolinar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, majhna podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, planiranje, strategija trženja, tržna analiza, cilj, metode, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Upravljanje odnosov s kupci knjig preko katalogaDamjana Franetič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: knjigotrštvo, trženje, direktno trženje, strategija trženja, katalogi, odnosi s strankami, upravljanje, modeli, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova GoricaLaura Uršič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: bančništvo, banke, bančno poslovanje, odnosi s strankami, management, trženje, case study, Slovenija, Nova Kreditna banka Maribor Celotno besedilo (povezava drugam) |