1. Uporaba računalniškega vida za izboljšanje prisotnosti v računalniških igrahDomen Grabec, 2009, diplomsko delo Ključne besede: uporabniški vmesnik, računalniška igra, DirectX, Sam and Max, računalniški vid, vdor v program, prepoznavanje obraza, spletna kamera, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Izdelava 3D modelov in animacij za računalniško igroManca Jereb, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: 3D modeli, Blender, modeliranje, upodabljanje, animacija, Texture Packer, računalniška igra Celotno besedilo (datoteka, 5,31 MB) |
|
|
|
|
9. (Ne)moč distance do nasilnih vsebin v elektronskih medijih za otroke od 6. do 12. letaTina Leskovec, 2016, diplomsko delo Ključne besede: otroci, čustvena inteligentnost, faze razvoja po Freudu, strah, stres, glasba, risanka, film, računalniška igra, nasilje, Milgram, Standfordski, nadzor nad vnosom nasilnih vsebin, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,63 MB) |
|