1. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Združitve v avtomobilski industrijiBarbara Troha Ažbe, 2003, diplomsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Nissan, Renault, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, združitve podjetij, prevzemi podjetij, management, trženje, stroški, investicije, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. DaimlerChrysler: zlom globalne politikeJaka Japelj, 2005, diplomsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, globalizacija, multinacionalne družbe, rastoče podjetje, strateške povezave, združitve podjetij, blagovne znamke, komparacije, case study, Daimlerchrysler, Mitsubishi, Renault, Nissan Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza poslovnega okolja Renaulta v SlovenijiAndrej Maver, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, podjetje, Renault, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenca, trg, dobavitelji, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza prispevka proizvodne poslovne funkcije pri doseganju strateških ciljev podjetjaJože Bele, 2007, magistrsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Renault, produkcija, poslovni proces, povpraševanje, ponudba, strateški management, strategija, odločanje, distribucija, spremembe Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Obvladovanje hčerinskega podjetja v tujiniLea Vovko, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, Francija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, poslovne enote, Renault, Revoz, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodski izkazi, uravnotežen seznam ciljev, revizija, stroški, kvaliteta, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Strategija prodora na lokalni trg na primeru mednarodnega podjetja Renault TrucksMatej Murn, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, tovorni promet, podjetje, internacionalizacija, strategija, organizacija, primeri, Renault Trucks Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Analiza prilagajanja trženjskih pristopov v avtomobilski industrijiSuzana Karlič, 2016, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, Francija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Renault, mednarodno poslovanje, trženje, poslovno komuniciranje, mednarodne primerjave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |