1. Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanjuGašper Kern, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektrotehnika, trgovina, podjetje, ETP Kranj, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, zastopniki, analiza, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Politika cen avtomobilskih uvoznikov v SlovenijiGašper Picelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, zastopniki, prodaja na drobno, kvaliteta, cena, oblikovanje cene, konkurenca, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Etika in poslovanje z nepremičninamiMarko Ahačevčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nepremičnine, reg, trgovanje, zastopniki, agencije, odločanje, poslovna morala, etika, kodeksi Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Sodobne prodajne poti v zavarovalništvuSaša Planinc, 2004, diplomsko delo Ključne besede: EU, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, storitve, trženje, prodaja, zastopniki, elektronsko poslovanje, analiza, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Sodobna vloga prodajnih predstavnikov pri odnosih s kupciAndrej Škrinjar, 2005, magistrsko delo Ključne besede: trgovinsko podjetje, prodaja, predstavništva, zastopniki, potrošnik, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Dejavniki motivacije v multinacionalnih podjetjih s področja informacijskih tehnologijTomaž Lukančič, 2005, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, delovna sila, motiviranje, teorija, tipi, case study, Slovenija, mednarodno podjetje, informacijska tehnologija, zastopniki, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|