|
|
|
|
5. Marketinški koncept v športnem sponzorstvuGašper Pavli, 2017, doktorska disertacija Ključne besede: marketing, sponzorstvo, šport, športni marketing, športno sponzorstvo, marketinški koncept, odnosi, zadovoljstvo, aktivacija sponzorstva, imetnik športne lastnine, dojemanje sponzorstva, vzajemnost v sponzorskem razmerju, model sponzorstva Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Skupna oporoka v nemškem in slovenskem pravnem reduEster Privšek, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: skupna oporoka, vzajemna oporoka, skupna lastnoročna oporoka, vzajemnost, medsebojna odvisnost, berlinska oporoka, preklic medsebojno odvisnih razpolaganj, konverzija Celotno besedilo (datoteka, 824,85 KB) |
|
8. Relacijski pogled na vztrajanje v dolgotrajnih partnerskih odnosihLidija Bašič Jančar, 2023, doktorska disertacija Ključne besede: vzajemnost, vztrajanje, družinski odnos, partnerski odnosi, zaveza, navezanost, intimnost, zadovoljstvo, relacijska družinska terapija Celotno besedilo (datoteka, 4,54 MB) |