|
2. Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacijAljoša Rojec, 2004, magistrsko delo Ključne besede: visoka tehnologija, proizvodi, medorganizacijsko trženje, trg, karakteristike, case study, telekomunikacije, globalizacija, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Trženjski model visokotehnološkega podjetjaKlemen Kolenc, 2005, magistrsko delo Ključne besede: visoka tehnologija, definicija, inovacije, proizvodi, trženje, poslovno komuniciranje, življenjski ciklus, case study, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza konkurenčnosti visokotehnoloških dejavnosti v Sloveniji in primerjava z Evropsko unijoMojca Plaskan, 2005, magistrsko delo Ključne besede: industrija, visoka tehnologija, ekonomski razvoj, družbeni viidik, gospodarstvo, konkurenčnost, indikatorji, mednarodne primerjave, EU, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Vloga ravnanja z ljudmi pri delu pri spodbujanju inovativnostiSaša Batistič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: visoka tehnologija, informacijska tehnologija, podjetje, Google, Microsoft, Apple, uporaba človeških zmogljivosti, kadri, izobraževanje, nagrade, razvoj, kariera, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|