Ključne besede: pouk slovenščine, pouk književnosti, metoda šolske interpretacije, problemsko-ustvarjalni pouk, metoda obrnjenega učenja, osnovna šola, zadnje triletjeCelotno besedilo (datoteka, 2,18 MB)
Ključne besede: slovenska književnost, slovenska proza, kratka zgodba, produkcija kratke zgodbe med letoma 2010 in 2020, problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji, model problemsko-ustvarjalnega pouka kratke zgodbe, literarna zmožnost, Mojca Kumerdej, Mirana Likar Bajželj, Jedrt Lapuh Maležič, Suzana Tratnik, Ana SchnablCelotno besedilo (datoteka, 923,84 KB)
Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisterijiCelotno besedilo (datoteka, 5,34 MB)
Ključne besede: ustvarjalni gib, razredni pouk, čustva v šoli, veseljeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: slovenska književnost, slovenska poezija, pouk književnosti, gimnazije, mlada pesniška generacija, medbesedilno branje, problemski pouk, ustvarjalni pouk, poučevanje sodobne slovenske poezije, primeri dobre prakseCelotno besedilo (datoteka, 1,45 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: slovenska književnost, književna didaktika, problemsko-ustvarjalni pouk, medpredmetno povezovanje, kulturna identitetaCelotno besedilo (datoteka, 124,70 KB) Gradivo ima več datotek! Več...