|
2. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
3. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Celotno besedilo (datoteka, 674,27 KB) |
|
|
|
|
8. Možnosti monetizacije brskalniške igre v FlashuTomaž Zupan, 2013, diplomsko delo Ključne besede: brskalniške igre v Flashu, načini monetizacije, tržišče iger v Flashu, razvoj iger, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,54 MB) |
9. Postopki in vrste malih čistilnih napravUrban Jakop, 2014, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, B-VOI, odpadna voda, čiščenje, mala čistilna naprava, vrste, tržišče, cenovni razredi Celotno besedilo (datoteka, 3,29 MB) |
10. Pričakovan vpliv tretje razvojne osi na razvoj turizma v krajevnih skupnostih Tržišče in SevnicaMateja Jerman, 2016, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, geografske diplome, turistična geografija, razvoj turizma, prometna geografija, cestni promet, Slovenija, Tržišče, Sevnica Celotno besedilo (datoteka, 2,01 MB) |