|
|
|
|
5. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEMANUEL VIDMAR, 2014, diplomsko delo/naloga Ključne besede: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice Celotno besedilo (datoteka, 1,61 MB) |
|
7. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEmanuel Vidmar, 2014, diplomsko delo Ključne besede: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,61 MB) |
|
|
10. Dostopnost slovenskih smučarskih skakalcev in alpskih smučarjev najvišjega svetovnega ranga do medijevKatjuša Pernuš, 2015, diplomsko delo Ključne besede: sredstva javnega obveščanja, mediji, vrhunski šport, smučarski skakalci, alpski smučarji, dostopnost, komunikacija, moški, ženske, anketa, spletni vprašalnik, statistika Celotno besedilo (povezava drugam) |