|
2. Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikovLucija Drstvenšek, 2021, magistrsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, spletna trgovina, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, trendi, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. LOGISTIKA SPLETNEGA TRGOVCA AMAZONNina Karas, 2021, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Amazon, dobavitelj, nabavna logistika, spletna prodaja, distribucija blaga, spletna trgovina, kupec, material. Celotno besedilo (datoteka, 1,21 MB) |
4. Model ocenjevanja uporabnosti spletnih trgovin v tujem jezikuJure Kodžoman, 2012, diplomsko delo Ključne besede: uporabnost, ocenjevanje, spletna trgovina, spletna prodaja, sus vprašalnik, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,57 MB) |
|
|
|
8. Uporaba navidezne resničnosti pri spletni prodaji pohištvaKlemen Hribar, 2019, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, pohištvena industrija, trgovina, spletna trgovina, prodaja, informacijska tehnologija, primeri, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Priprava mikro podjetja Elektronika Pahor na prodajo lastnih proizvodov preko portala AmazonEla Pahor, 2019, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektronika, industrijsko podjetje, Elektronika Pahor, prodaja, spletna trgovina, Amazon, stroški, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|