1. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
2. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Celotno besedilo (datoteka, 720,16 KB) |
|
|
5. Analiza doseženih časov predstavnikov različnih proizvajalcev smuči v posameznih delih slalomske postavitve na tekmovanju za evropski pokal v Kranjski GoriNejc Rebec, 2010, diplomsko delo Ključne besede: alpsko smučanje, smuči, proizvajalci, slalom, postavitev, tekmovanje, videoanaliza, regresijska analiza, korelacijski koeficient Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Food marketing to children and youth2006 Ključne besede: prehrana otrok, prehrana mladostnikov, prehranjevalne navade, zdravje, debelost, bolezni, prehranska priporočila, prehranska politika, prehranska vrednost živil, potrošnja živil, biološki faktorji, genetski faktorji, sociološki faktorji, proizvajalci živil, marketing, oglaševanje živil, izobraževanje potrošnikov Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Zgodovina in razvoj geodetske merske tehnikeDominik Mlakar, 2019, magistrsko delo Ključne besede: geodetski merski instrumenti, razvoj in zgodovina, tahimeter, teodolit, nivelir, razdaljemer, sekstant, topografska garnitura, proizvajalci geodetskih
instrumentov Celotno besedilo (datoteka, 24,02 MB) |
|
10. Percipirana kakovost jogurtov proizvajalčevih in trgovskih blagovnih znamkAndrej Majerle, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, mlečni izdelki, jogurt, blagovna znamka, potrošniki, trgovci, proizvajalci, Slovenija, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 337,54 KB) |