|
|
3. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Izstopajoče vedenje in pedagoški odziviAlenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič, 2013, zbornik Ključne besede: vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Samopodoba osnovnošolskih otrokIrena Adlešič, 1999, strokovni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učenci, samopodoba, osnovne šole, družina, osnovna šola, starostne razlike, razlike med spoloma, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vzroki učnih neuspehov kulturno prikrajšanih nadarjenih otrokIvan Ferbežer, 1998, pregledni znanstveni članek Ključne besede: nadarjeni učenci, nadarjenost, otroci, kulturna prikrajšanost, starši, šola, učni uspeh, izobraževalni sistem, pedagoška psihologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|