1. Profitability improvement in the oil refineryBishnu Ram Boro, 2004, magistrsko delo Ključne besede: energetika, petrokemija, nafta, industrijsko podjetje, profit, odločanje, ekologija, organizacija, case study, Indija, svet, vzdrževanje, management, avtomatizacija, uporaba človeških zmogljivosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza neprofitnih najemnih stanovanj v Sloveniji v primerjavi z državami Evropske unijeBernarda Lagoja, 2014, magistrsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, stanovanjska politika, stanovanja, najem, profit, trg, zgodovina, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. The influence of public relations on fundraising in a non-profit organizationMarta Begonja, 2012, magistrsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, financiranje, sredstva, fond, sponzorstvo, dobrodelnost, odnosi z javnostjo, case study, AIESEC, non-profit organizations, financing, assets, fund, sponsorship, charity, public relations, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Bio-economical model application in cattle breedingElli PÄrna, Heli Kiiman, Haldja Viinalass, Mirjam Vallas, 2005, izvirni znanstveni članek Ključne besede: cattle, dairy cows, breeds, Holstein, milk production, breeding programs, economics, bio-economical model, profit, Estonia Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Proces prestrukturiranja po končani privatizacijiMatija Rojec, Marko Rems, Marko Simoneti, 1998, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Republika Slovenija, tranzicija, ekonomske reforme, prestrukturiranje, podjetja, profit, ekonomska učinkovitost Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |