1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza zadovoljstva odjemalcev z ALU programom podjetja Iskra PIOTjaša Simončič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kovinska industrija, industrijsko podjetje, Iskra Pio, trženje, medorganizacijsko trženje, marketing povezav, proizvodi, cena, zadovoljstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza zadovoljstva odjemalcevBrigita Tomažič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, plastična industrija, industrijsko podjetje, Plama Pur, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, marketing povezav, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Osrediščenost v strankiJerca Lieber, 2014, magistrsko delo Ključne besede: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, management, storitve, razvoj, teorija, praksa, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
9. Zgodnji opozorilni sistem za študente in njegova vpeljava v kontekst visokošolskega izobraževanjaTjaša Skubic, 2019, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, visoko šolstvo, univerze, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, študenti, trženje, marketing povezav, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |