|
2. Tudi mi beremoMartina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder, 2014, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci Ključne besede: otroci, bralna pismenost, opismenjevanje, govorne motnje, slepi otroci, Braillova pisava, bralni seznami, zborniki Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Pomen plesnih dejavnosti na Osnovni šoli Juričevega Drejčka Ravne na KoroškemAlja Petrovič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: ples, osnovne šole, otroci, mladi, posebne potrebe, duševne motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, gibalno ovirani, dolgotrajno bolni, govorne napake, vedenjske motnje, program, delavnice, plesne igre, gibanje, ustvarjalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Primerjava prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v javnih in zasebnih šolahNina Ivanc, 2015, diplomsko delo Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, učenci, duševni razvoj, vedenje, osebnost, motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, govorne motnje, bolni, gibalno ovirani, javne šole, zasebne šole, Montessori pedagogika, Waldorfska pedagogika, financiranje, program, strokovna pomoč, učitelji, usposobljenost, vprašalnik, intervju Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimoAnja Cirnski, 2010, diplomsko delo Ključne besede: branje, opismenjevanje, sporazumevanje, brajica, slepota, slabovidnost, sporazumevalne dejavnosti, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, otroci, mladina, Zavod za slepo in slabovidno mladino, diplomsko delo Celotno besedilo (datoteka, 2,76 MB) |
8. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnostiJana Gregorič, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, didaktika, specialna pedagogika, didaktika književnosti, otroci s posebnimi potrebami, govorne motnje, integracija, slovenščina, učni načrti, diplomsko delo Celotno besedilo (datoteka, 893,68 KB) |
9. Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjamiNataša Lavrič, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, specialna pedagogika, predšolska pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, govorne motnje, inkluzija, integracija, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 830,63 KB) |
|