1. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Uporaba prilagojene Hojeve metode za ocenjevanje spletnih strani nacionalnih turističnih organizacijMatej Draksler, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, modeli, storitve, marketing mix, case study, turizem, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, potovalni uradi Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Pristopi za vrednotenje in oblikovanje spletnih strani podjetijJan Rubin, 2003, diplomsko delo Ključne besede: informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Inernet, podjetje, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, komuniciranje, programiranje, oblikovanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih stranehMarko Hrovat, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, nakup, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, case study, Citroen Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Aplikacije in uporaba novih tehnologij v trženjskem komuniciranjuVladimira Krese, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kovinska industrija, industrijsko podjetje, Trimo, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, direktno trženje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, oglas Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trgPrimož Juhart, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Hrvatska, mednarodno poslovanje, zunanja trgovina, izvoz, izobraževanje, informacijska družba, trg delovne sile, posredovanje dela, študenti, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Etika in trženje na internetuUroš Zdešar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, poslovna morala, etika, varnost, otroci, cena, prodaja, kriminal Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Trženjski splet v Termah ČatežTadej El Shawish, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zdravilišča, Terme Čate, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, ponudba, cena, elektronsko trženje, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|