Ključne besede: celostna grafična podoba, mobilna aplikacija, uporabniška izkušnja, UEQCelotno besedilo (datoteka, 29,42 MB)
Ključne besede: navidezna resničnost, vsesmerni video posnetki, interakcija z navideznim okoljem, UEQCelotno besedilo (datoteka, 3,58 MB)
Ključne besede: navidezna resničnost, uporabniška izkušnja, VR, virtualna resničnost, sledenje rok, UEQ, meCUE, ročke, Unity, Oculus, Oculus QuestCelotno besedilo (datoteka, 14,70 MB)
Ključne besede: vprašalnik za merjenje uporabniške izkušnje, mobilne aplikacije, UEQ, SUPR-Q, VMICelotno besedilo (datoteka, 2,42 MB)
Ključne besede: navidezna resničnost, uporabniška izkušnja, VR slabost, uporabniška študija, UEQ, SSQCelotno besedilo (datoteka, 3,69 MB)
Ključne besede: aplikacija, inverzni ritmični narek, učenje glasbene teorije, igrifikacija, tehnologija, motivacija, UEQCelotno besedilo (datoteka, 6,30 MB)