1. Reorganizacija nabavnega oddelka v podjetju Tobačna GrosistVanja Zajc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tobačna industrija, industrijsko podjetje, Tobačna Grosist, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, nabava, nabavna funkcija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkihMartina Bandelj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: tobačna industrija, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povpraševanje, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Obvladovanje stroškov s podporo integriranega informacijskega sistema SAP R/3 - primer Tobačne LjubljanaAndrej Golob, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, stroški, sistemi, informacijski sistemi, case study, tobačna industrija, Slovenija, Tobačna Ljubljana Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Odziv najstnikov na tobačne izdelke in alkohol v ZasavjuJelka Kavšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Zasavje, zdravstvo, zdravje, mladina, alkoholne pijače, tobačna industrija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|