|
2. How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of SloveniaMojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: reading literacy, Bologna reform, knowledge society, critical reading, standards of knowledge, reading material, Slovenia Celotno besedilo (datoteka, 154,97 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
|
6. Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijahPolona Krkoč, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, zgodovina pedagogike, gimnazije, pouk zgodovine, šolski sistemi, učni načrti Celotno besedilo (datoteka, 5,57 MB) |
7. Zgodovinski razvoj posebnega šolstva na primeru Zavoda za usposabljanje Janeza LevcaAnja Svetlin, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, zgodovina šolstva, specialna pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, Zavod za usposabljanje Janeza Levca, pedagoška metodologija, diplomska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,20 MB) |
8. Pedagoški predmeti učiteljišča v Ljubljani v letih 1900, 1929 in 1945Urša Novak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, zgodovina pedagogike, zgodovina šolstva, izobraževanje učiteljev, učiteljišča Celotno besedilo (datoteka, 10,37 MB) |
|
10. Podoba učitelja v slovenski prozi in njegova realna podoba 1855-1914Maja Šebjanič Oražem, 2012, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, zgodovina šolstva, izobraževanje učiteljev, učitelji, osnovna šola, slovenska književnost, slovenska proza, 1855-1914, motiv učitelja, motiv učiteljice, položaj učitelja, položaj učiteljice, šolski zakoni, izobraževanje, diplomsko delo
|