1. Računovodstvo konkurentovKristina Čukić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Tuš, Spar, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodstvo, računovodski izkazi, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vplivi in posledice vstopa nizko cenovnega diskontnega ponudnika Hofer na poslovanje Spar Slovenija d.o.o.Dejan Pelc, 2007, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, prodajalna, konkurenca, analiza, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, case study, Spar Slovenija, Hofer Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Uporabnost spletnih strani slovenskih trgovcev: Mercator, Spar in TušNives Pregelj, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, Spar, Tuš, poslovanje podjetja, trženje, elektronsko ptrženje, informacijska tehnologija, Internet, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Proposal of real estate mass valuation in Slovenia based on generalised additive modelling approachMelita Ulbl, Miroslav Verbič, Anka Lisec, Marko Pahor, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: real property market, apartments, market value, mass valuation, models, Slovenia, GAM, SPAR, sale price Celotno besedilo (povezava drugam) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Trženjsko komuniciranje v trgovini na drobnoMeri Lindič, 2018, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, prodaja na drobno, prodajalna, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, case study, Spar Slovenija, Štartaj, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |