1. Tudi mi beremoMartina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder, 2014, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci Ključne besede: otroci, bralna pismenost, opismenjevanje, govorne motnje, slepi otroci, Braillova pisava, bralni seznami, zborniki Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learningSonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: epidemics, coronavirus, distance learning, resilience (psychological), students, teachers, psychological well being, psychosocial well being, support, proximity, Connor-Davidson resilience scale CD-RISC-10 Celotno besedilo (datoteka, 513,29 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
4. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
6. Koncept opismenjevanja v luči sodobnih znanj o strateškem učenjuSonja Pečjak, 1999, strokovni članek Ključne besede: šole, opismenjevanje, funkcionalna pismenost, celostni pouk, opismenjevanje, strateško učenje, samoregulacijsko učenje, komunikacija, modeli, strategije, učenje, branje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|